ציוד רפואי בקליניקות הוא נושא חשוב ביותר וחיוני לפעולתן השוטפת, וצוות הקליניקה חייב לנהל ביעילות וביסודיות מלאי של ציוד כזה, באופן המסודר והמוקפד ביותר. כיצד אפשר לעשות זאת בצורה קלה ויעילה? במאמר שלפניכם נכיר לכם כלי שימושי מאוד שיסייע לכם לעשות זאת ועוד – מערכת תפנית של חברת מטריקס. בואו להכיר את המערכת ואת היתרונות שהיא מספקת לכם.
תפנית – פתרון מלא וייעודי
אם אתם מחפשים תוכנה לניהול מלאי וציוד רפואי, מענה מצוין לכך תוכלו למצוא במערכת ששמה תפנית. למעשה, אם אתם מחפשים פתרונות לניהול המרפאה באופן כללי, תחפשו מענה גם להיבטים נוספים ורבים של פעילותה ולא רק לניהול המלאי והציוד הרפואי. מערכת תפנית מספקת מענה גם להיבטים כאלו כדי שתוכלו לנהל את המרפאה שלכם בכל נושא ועניין – זוהי מערכת מסוג Enterprise Resource Planning. מערכות ERP הן מערכות גדולות יחסית ועשירות ביכולות, בשונה מהגישה של מערכות נקודתיות כגון תוכנה ספציפית שכל מטרתה היא ניהול קשרי הלקוחות (CRM) או הנהלת חשבונות. ERP היא מעין חבילת תוכנות המכסה היקף יכולות גדול, אם כי לא כתוכנות נפרדות, אלא כחבילה אינטגרטיבית מאוד. זוהי תוכנה אחת מרכזית, אשר מחולקת באופן פנימי ל"מודולים". באמצעות שימוש ביכולות של מערכת ERP טובה אפשר לקבל מענה מצוין לכל הדרוש עבור ניהול קליניקה, החל בניהול המלאי וכלה בכל הפעילויות המרכזיות הדרושות בקליניקה. מערכת תפנית מותאמת מראש עבור מגוון מגזרים עסקיים, כולל המגזר הרפואי, וזה אומר שגם עסקים בתחומים אחרים, הרחוקים מאוד מעולם הרפואה, יוכלו ליהנות גם הם מהיתרונות הרבים של המערכת ומהפונקציונליות הרבה שלה.
מה נמצא במערכת?
תפנית לניהול מרפאות כוללת חלקים שימושיים רבים. לפניכם סקירה מהירה של כמה מהבולטים שבהם:
- ניהול תורים – מודול אשר מספק ניהול פשוט של כל הכרוך בניהול התורים. הוא כולל אופטימיזציה של זימוני תורים אשר מייעלת את הכול באופן ניכר. לאחר קביעת תור, המערכת גם יודעת לשלוח התראות למטופלים
- ניהול פיננסי – מודול חשוב ביותר, אשר מסייע לניהול הכספי השוטף של המרפאה. המודול מותאם מבחינה זו לכל דרישות החוק המקומיות. הוא יסייע לכם למשל בניהול ספר ראשי, בניהול ספקים ותשלומים, בניהול לקוחות וגבייה, בהתאמות בנקים, בהתאמת כרטיסי אשראי ובטיפול בדוחות כספיים. בעזרתו תוכלו לנהל תקציב ובקרה תקציבית באופן מוקפד והכול ברמה רב חברתית, רב שנתית ורב מטבעית
- ניהול משאבים – מודול מסייע עבור ניהול המשאבים למיניהם שבהם אתם משתמשים
- לוגיסטיקה – מודול ניהול לוגיסטי, כולל ניהול הזמנות, ניהול הרכש של המרפאה, ניהול פריטים שונים, העברת מסמכים בפורמט דיגיטלי וקליטת חשבוניות שאפשר לעשות באמצעות פורטל ספקים
- ארכיון – שמירת מסמכים דיגיטליים באופן מרוכז, קל ונוח. המרת מסמכים פיזיים לפורמט דיגיטלי מתאפשרת באמצעות מודול זה עם סריקה מהירה של היקפי מסמכים גדולים. המודול גם יודע לקשר כל מסמך לישות המתאימה במערכת הכללית
עוד על מטריקס
יתרון נוסף של תפנית הוא בחברה העומדת מאחורי הפיתוח שלה. החברה האחראית על תפנית היא חברת מטריקס, וזוהי חברה בולטת במיוחד ומוערכת מאוד בתעשייה. זוהי חברת ענק מקומית ורבת מוניטין, אשר נשקיעה בפיתוח המערכת זה שני עשורים. השקעה זו מתבטאת בשיפורים מתמידים, שכלולים והרחבות.
לסיכום
עם מערכת תפנית של חברת מטריקס תוכלו לעבוד בראש שקט, בידיעה שהקליניקה שלכם מנוהלת בצורה הטובה ביותר, גם בהיבט ניהול המלאי והציוד הרפואי וגם בכל היבט אחר של ניהול המרפאה.