חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מרכזייה לעסקים: האם זה מתאים גם לעסק שלכם?

תקשורת טלפונית מהווה היבט של הטכנולוגיה בעסקים, אשר חשוב ביותר לטפל בו בצורה חכמה. זאת, לאור תפקידו המרכזי בפעילות עסקים באשר הם. מה כוללים שירותי מרכזייה? למי הם מתאימים? ומדוע חשוב מאוד לבחור למטרה זו בספק טוב?

מה זו בעצם מרכזייה לעסקים?

במבט כללי, מדובר על מרכזיית IP בענן. IP הוא הטכנולוגיה שרשת האינטרנט מתבססת עליה והיא שונה למדי, מהטכנולוגיה הישנה של מרכזיות טלפונים. הטכנולוגיה החדשה, בשילוב רשת האינטרנט, פותחות הזדמנויות חדשות לשימוש מתקדם בטלפוניה. עוד מעט נרחיב בכמה דוגמאות לכך. זהו שירות מתקדם שהרבה עסקים כבר בחרו בו, לאור יתרונותיו הרבים. בין השאר, ניתן בצורה כזו לצרוך שירותי מרכזייה כשרות ענן, במקום באמצעות חומרה ותוכנה יקרים בתוך העסק. שירות מרכזייה לעסקים מאפשר לשכלל את יכולות המרכזייה באופן ניכר ולהפיק ממנה ערך עסקי גדול במיוחד.

יכולות בולטות

שירותי המרכזייה לעסקים מספקים בעיקר את היתרונות החשובים הבאים:

  • ניהול מתקדם – שירותים אלה מזניקים את האפשרויות מבחינת ניהול של המרכזייה. כולל כמובן, יכולות כגון ניהול שלוחות, פירוט שיחות והפקת דו"חות שונים. כל אלה מבוצעים באופן קל ופשוט למדי.
  • אינטגרציה למערכות נוספות – חיבורים ככל הנדרש, למערכות מידע אחרות בעסק. למשל למערכת ניהול קשרי לקוחות, עבור נציגי שירות שמקבלים שיחות נכנסות.
  • ניתוב שיחות – אפשרויות מתקדמות, כולל העברה אוטומטית למספר חלופי, אם המספר המקורי שאליו התקשרו בעסק לא פנוי.
  • הצפנת שיחות – מאחר שמדובר במערכות ממוחשבות ובמיוחד מאחר שמערכות כאלה מתקשרות דרך האינטרנט, היבט האבטחה שלהן איננו זניח. על רקע זה, היכולת להצפין שיחות היא יכולת חשובה, מבחינת שמירת פרטיות המידע והפעילויות בעסק.
  • שיחות פנימיות בעסק בחינם – תכונה "קטנה" אך שימושית וכמובן, כזו שמוזילה את העלויות.

אלה היו רק כמה דוגמאות בולטות. מלבדן, מרכזיות כאלה מציעות עוד יכולות רבות, כגון שירותי מספור ושירותי פקס.

 

 

חשיבות הספק

התקשורת הטלפונית היא כאמור היבט מרכזי בעסקים כיום. לכן, יש חשיבות גדולה לתשתיות שעליהן מבססים אותה. כך גם לגבי הספקים שמאחורי תשתיות אלה. תשתית איכותית ואמינה, מספק מקצועי ואמין, הוא השילוב שכדאי לכם לחפש. ספק כזה ישלים את התמונה בשני מצבים. ב"שוטף" הוא יטפל מאחורי הקלעים בשירות המרכזייה, מאחר שמדובר בשירות ענן. הספק הוא במקרה זה "ספק שירותי ענן" לכל דבר. כך תקבלו "שקט תעשייתי" וראש שקט. במצבים מיוחדים של תקלות או סיבוכים טכניים שונים, ספק איכותי יספק שרות לקוחות זריז ותמיכה טכנית מקצועית. שני אלה, עשויים לסייע לכם לפתור עניינים מיוחדים כאלה במהירות, גם אם התקלה (למשל) איננה אצל הספק עצמו.

למי זה מתאים?

שירותי מרכזייה בענן, מתאימים לכל עסק עם היקף גדול של אינטראקציה טלפונית עם גורמים שונים. כך גם לגבי עסקים, אשר יש להם פעילות רבה של שיחות פנימיות בעסק. כמו כן, מרכזייה כזו עשויה להיות אטרקטיבית מאוד, כאשר היקפי השיחות אינם קבועים ובמיוחד אם הם עשויים מדי פעם לגדול הרבה ומהר. השירות מסתגל למצבים כאלה בקלות. מהיבט זה של התאמה לעסקים, ראוי להזכיר שוב את נושא שירותי הענן. אצל עסקים מתוחכמים, השימוש במרכזייה כזו עשוי להיות חלק מאסטרטגיה מסודרת של שיכלול המחשוב בהדרגה. זאת, במקרה הנוכחי, באמצעות שירותי ענן. ואכן, עסקים רבים מרחיבים את היקף השימוש שלהם בשירותים כאלה. לאור בשלות השירותים כיום ואמינותם, ניתן להשתמש בהם גם למטרות קריטיות ורגישות יחסית, כגון ניהול התקשורת בעסק.

לסיכום

ייתכן מאוד אם כך, שמרכזייה לעסקים בענן תתאים לכם מאוד. כדאי לבדוק!

מאמרים קשורים

דברו איתנו!

קולינריה בחיפה

נגישות